pirmdiena, 2009. gada 14. decembris

TG Xmas Party - pirmā instrukcija!

Šis ieraksts galvenokārt ir domāts tikai lietošanai tam 501am laimīgajam, kas ir reģistrējušies dubultpasēm uz manis organizēto Ziemassvētku balli, POST klubā, Jelgavā, jau šo piektdien!
Vispirms reizi par visām reizēm.
Q: Kā es varu zināt vai es esmu laimīgo sarakstā?
A: Tviterī Tu redzi @tgxmasparty publicētās ziņas, kā arī aizejot uz http://www.twitter.com/tgxmasparty (Tev jāielogojas pirms tam savā kontā) vari redzēt ziņas un sameklēt sevi "followers" sarakstā!
...
Un tagad pie lietas!



Q: Man 20. decembrī paliek 18. Vai varēšu pierunāt apsardzi, lai mani ielaiž iekšā?
A: Es neatbildu par kluba infrastruktūru. Arī piektdien naktsklubus nebūs atļauts apmeklēt personām, kas 18.12.2009. nav sasniegušas 18 gadu vecumu. "Post" ir slavens ar nopietnu dokumentu pārbaudi. Un dokumenti jums visiem ir jāņem līdzi šā kā tā, jo tikai PASE vai AUTOVADĪTĀJA APLIECĪBA piektdienas vakarā kalpos arī par jūsu vārda_uzvārda atpazīšanu reģistrēto dubultpašu sarakstā!
Kad ierodies pie kluba, lūdzu kārtīgi stāvi rindā un es jau iepriekš atvainojos, ja kādā brīdī tā būs gara! Ieejot klubā, bez īpaša aicinājuma rādi dokumentus! Ja apsardzei būs aizdomas par tavu vecumu un dokumentu tev nebūs, viņiem ir visas tiesības ieeju @tgxmasparty tev liegt.
Pie ieejas datorizētā sarakstā būs TIKAI TO sekotāju vārdi/uzvārdi, kas akceptēti @tgxmasparty listē. Tavam līdzi nācējam tev ieejot klubā ir jāatrodas blakām! POST nav iespējama re-entry!
Tavs vārds_uzvārds nav sarakstā, tu un Tavs draugs netiek iekšā ballē! Easy peasy!

Q: Man nav līdzi nācēja. Vai mani laidīs iekšā?
A: Laidīs, taču būšu nedaudz apbēdināts, jo sākot man sekot tu taču rēķinājies, ka dabūsi dubultpasi. Tomēr saprotu, ka nokrist ar gripu šajā laikā var jebkurš! Labā ziņa - daudzi attapušies tikai tagad un grib tikt uz balli, bet nav laikā pieprasījuši sekot @tgxmasparty. Lieto tviterī tagu #tgxmas un paziņo par to viņiem! Jebkurš, kurš mēģinās kādam PĀRDOT līdznācēja tiesības, tiks svītrots no @tgxmasparty sekotājiem, netiks ielaists klubā, kā arī saņems mūža banu jebkādām manām aktivitātēm sociālajos tīklos! Un pa radio pāris reizes visa Latvija uzzinās, ka tev šogad Ziemassvētku dāvanas nepienākas... :)

Q: Vai pastāv tomēr iespēja iekļūt ballē, ja neesmu apstiprināts @tgxmasparty sekotājs?
A: Tas ir atkarīgs no tā cik cilvēku būs ieradušies POST klubā tieši pusnaktī! Ja klubā fiziski vēl būs vieta, rindas kārtībā tiks pārdotas biļetes. Tās maksās 5 LS!

Q: Kā nokļūt Jelgavā? Kā atrast to POST?
A: Tuvāko 24u stundu laikā publicēšu sīkāku aprakstu par to kā atrast POST klubu. Gan braucot ar vilcienu, gan ar auto. Kartē POST ir iezīmēts šeit. Man, piemēram, tas neizsaka neko... :)
Ja Tu brauc ar vilcienu, es silti iesaku izvēlēties vilcienus, kas Rīgas centrālo staciju pametīs 20:24, 21:21 un 22:20!
Atpakaļvilcienu laiki ir 05:19, 05:58 un 06:40!
Latvijas vēsturē bijuši vairāki jandāliņi vilcienos! Es negribu nākamajā pirmdienā iet skaidroties pie Zorgevica kunga un policistiem, tāpēc LŪDZU nelietojiet vilcienā NEKO. Un nebļaustieties! Klausieties savus i-podus, tvītojiet dumības un fotogrāfējiet viens otru! Par to kā aizbraukt ar busiem un vispār daudz noderīga pastāstīs 1188
Pēc maniem aprēķiniem, brauciens ar TAXILV uz Jelgavu no Rīgas centra izmaksās ap 25 Ls.
Ja es brauktu uz @tgxmasparty kā viesis, es noteikti nolemtu nakti pavadīt turpat Jelgavā. Rekur diezgan liels hoteļu saraksts!
Par labiem restorāniem vai diennakts kebabiem Jelgavā neko nezinu!

Q: Bet kā ar vilciena biļetēm? Baumo, ka būs 50% atlaide...
A: Mani draugi no MOBILLY ir nolēmuši jums uzsaukt biļeti virzienā UZ JELGAVU! Tātad turpceļš bez maksas, atpakaļceļš par maksu... Bet jāmaksā ar MOBILLY! Reģistrēties Mobilly servisam var dažās minūtēs. Viss, kas vajadzīgs ir bankas karte (jebkāda) un mobilais telefons! Kā to izdarīt? Plašāk šeit un šeit!
Visiem, kas 18.decembrī pirks vilciena biļeti līdz Jelgavai ar īsziņu, Mobilly atgriezīs naudiņu par šo pirkumu. Katram Mobilly klientam ir iespēja nopirkt tikai vienu biļeti par kuru tiks atgriezta nauda. Par vilciena biļetes iegādāšanās procesu vairāk šeit!

Q: Ko tev, Tom, dāvināt Ziemassvētkos?
A: TGXMASPARTY nav rīkota tāpēc, lai es dabūtu dāvanas... Ja pilna zāle trakos Pop Beats Poetry seta laikā un tu dejosi tā itkā būtu saēdusies/-ies driģenes, tā būs labākā dāvana, ko būšu jebkad saņēmis... Ak jā, un par naudu, ko iztērētu dāvanām... Neaizmirsti paņemt līdzi SKAIDRU naudu par kuru iepirkties bārā, jo, pirmkārt, POST klubā ir lieliskas cenas, otrkārt, tas ir vienīgais veids kā tu finansiāli vari pateikties klubam par iespēju apmeklēt TGXMASPARTY bez maksas!

Papildus jautājumus rakstiet @tgxmasparty. Un sarakstē par balli visu laiku lietojiet #tgxmas tagu!

Turpinājums sekos...

6 komentāri:

  1. Ja es netieku, vai man ir iespēja atdot savu vietu kādam citam?

    AtbildētDzēst
  2. vai tiek šķirota tā requestu apstiprināšāna? respektīvi, ja tiek šķirotas iespējas tikt uz to pasākumu, tad kā?

    AtbildētDzēst
  3. Ja Tvitera kontā bija norādīts vārds un uzvārds, kā tas bija prasīts, tad pieprasījums tika apstiprināts. Apstiprināšana beidzās pagājušajā piektdienā, 15:00 un par to informācija bija pieejama gan radio ēterā, gan daudzos @tomsgrevins tvītos!

    AtbildētDzēst
  4. tas nozīmē, ka visi tie, kas ir kā sekotāji, ierodoties ar savu plus viens, tiks iekšā bez maksas ja?

    AtbildētDzēst
  5. Klau, vai kkur ir dabūjama Post IEKŠĒJO KĀRTĪBAS NOTEIKUMU LISTE? es Post mājaslapā to neatradu.

    AtbildētDzēst
  6. ammm ir kkads dresskods?

    AtbildētDzēst