pirmdiena, 2009. gada 14. decembris

TG Xmas Party - (almost full line-up revealed)

TGXMASPARTY ir dīdžeju mini festivāls! Ja nenotiks lieli brīnumi, dzīva mūzika neskanēs. TAČU... Klubā ir divas zāles un ikviens varēs sameklēt kaut ko savai gaumei un sirdij.
Lūk, (gandrīz) pilnā programma:

LIELĀ ZĀLE
22:00 Valdis Vasarnieks
23:00 Ziemassvētku Vecītis
23:30 Artis Dvarionas
00:00 Aiva
01:00 slepenie viesi
01:30 Artis Volfs
02:00 Pop Beats Poetry
04:00 Uldis Rudaks
05:00 all-star dj's

OTRĀ ZĀLE

22:00 Kārlis Dagilis
23:00 Chabucca
23:30 Andrejs Veitners
00:00 Didzisko
01:00 Julia & Wolky
02:00 Mr. Sensors
04:00 Erbe

Plašāk par dalībniekiem
POP BEATS POETRY
Pirmo reizi kaut kas ar PBP vārdu tika parakstīts ļoti sen... Tas varētu būt 2002. gads. Tas arī ir mans oficiālais dj vārds tad, kad uzstājos ārpus Latvijas robežām. Bet parasti Latvijā par PBP sauc manus solo dj setus, kurus pavada video un kuri līdzinās dzimšanas dienas ballītēm... Parasti PBP spēlē Francijā un Beļģijā atzītu tehno, pazīstamu dziesmu dīvainas versijas, paštaisītus remiksus un mash-upus!
ARTIS VOLFS
Volfs ir Volfs. Džeks, kas runāja un spēlēja "Ace Of Bace" un "2 Unlimited" iekš balta, Vācijā pirkta radio pulksteņa (mans pirmais FM uztvērējs) tad, kad mācījos septītajā klasē. Ja Volfs mani nebūtu pasaucis strādāt radio, es tagad Bruklinā mazgātu traukus netīrā mongoļu ieskrietuvē... Esam daudz ziepes kopā jau sataisījuši un daudzas vēl sataisīsim nākotnē!

ULDIS RUDAKS
Cilvēks rokenrols. Liels "Placebo" cienītājs... Reiz Uldis pirms divpadsmit gadiem apmeklēja vienu no trijiem manas pirmās grupas koncertiem. Labi, ka viņš to vairs neatceras, jo savādāk diez vai man būtu izdevies uzzināt, ka tieši viņš ir jaukākais festivālu apmeklēšanas biedrs!

ARTIS DVARIONAS
Artis atšķir savus "Monkees" no "Arctic Monkeys" un zina īsto brīdi, kad "Rage Against The Machine" vairs nav tik kruts kā "Hot Chip". Artis pievēra acis un man vairākus gadus ļāva spēlēt lielu un skaistu šizofrēniju "Veģetāriešu Vakariņās"! Artis ir arī viens no retajiem maniem draugiem, kuram ir savs wikipedia entry! Thumbs up!

AI-VA
Aivars parādījās Latvijas mūzikas aprindās kā talantīgs menedžeris ap to laiku, kad sāku rakstīt garus un snobiskus rakstus. Kopā ar viņu arī radīju pirmo "media hype" kādam mūziķim... Bet šodien viņš man zvana reizi divās nedēļās un prasa vai es "Ritma Institūtā" negribu atkal lasīt lekcijas. Kā arī viņš ir talantīgākais dīdžejs Latvijā! To, ko mēs pārējie izdaram šmaucoties un lietojot sarežģītas datorprogrammas, Ai-Va izdara vienkārši un ausij ļoti tīkami no diskiem vai vinila platēm!

ZIEMASSVĒTKU VECĪTIS
Kas gan šogad viņam būs maisā? Žagari vai kompaktdiski? ...

KĀRLIS DAGILIS

Ziņu vīrs, kurš man netieši iemācīja klausīties Dilanu un prognozēja "Arcade Fire" nonākšanu kulta statusā, laikā, kad "Funeral" neviens vēl nebija dzirdējis... Tagad Kārlis mūziku uzspēlē pa retam, taču reiz kopā ar viņu samācījos visādas dīdžejgudrības, gari un smagi spēlējot plates klubā "Depo"! Ar Kārli kopā esmu lauzis sirdis Pārdaugavā, braucis trakā karuselī Disnejlendā, ēdis kebabu Hamburgas Zoo un pircis plates Kroicbergas būtlegu veikalos!

ERBE

Orģinālā "Astro māsa", vienīgā radio pogu spaidītāja, kas vēlaizvien reizi nedēļā radio viļņos spēlē jaunu un nepieradinātu mūziku! Erbe sākumā gribēja TGXMASPARTY spēlēt Maikla Džeksona setu, bet beigās tomēr pārdomāja. Erbe zina kāds sakars ir "Bruņurupučiem Ņindzjām" ar "Seksu un lielpilsētu", kā arī zina, kāpēc man dzīvoklī vienmēr ir ļoti karsti... Tas nav maz!

MR. SENSORS
Juris reiz spēlēja vienā no visu laiku labākajām Latvijas grupām, tagad ar Kristapu Krēsliņu pilnveido nākamo... Viņš netālu no SWH Skanstes ielā kaut ko dara ar datoriem, tiešām nezinu ko. Ciniķis un snobs, kurš zina, kas ir "konceptuāls mēsls" un kas nav. Nekad nav spēlējis nevienu dj setu!

CHABUCCA

Spiedzoša meitene ar (gandrīz) augstāko muzikālo izglītību un absolūtu muzikālo dzirdi, kas klausās tādas grupas, kuras nemaz vēl nav nodibinātas. Kādā dienā viņa darīs ļoti lielas lietas, bet piektdienas ballītē spēlēs gabalus, kuri ir "prosta pizģec"!

JULIA & WOLKY

Jūlijai ir dzimšanas diena tad, kad man, bet Volkijs ir Veto. Jūlija patiesībā ir no Islandes un reiz pēc mana hedlainseta Fonofestā pateica vienu no skaistākajiem komplimentiem: "Tas man atgādināja tās ballītes, kādas notiek mājās...". Ar Volkiju es, savukārt, mēģināju kopā studēt. Ar laiku izrādījās, ka šis EMO paskata džeks patiesībā ir liels smalka kino cienītājs ar lielu sirdi un cēliem mērķiem!

ANDREJS VEITNERS
Mūsu ceļi vairākas reizes ir gājuši katram uz savu pusi, taču Andrejs ir vienīgais mūzikas apskatnieks, kurš gadu gaitā uzskatāmi ir uzlabojis savu rakstīšanas stilu. Īsts melomāns un festivalgoeris ar kuru man praktiski nekad nesakrīt viedoklis, ko arī turpinu jūsmīgi novērtēt!

DIDZISKO
Fonokluba rezidents ar stāžu. Viņš ir viens no tiem džekiem, kura dēļ notiek Fonofests, kas vēl aizvien ir mans iemīļotākais pasaules DIY tusiņš! Nākamgad Didzisko kļūs digitāls, jo tikai viņam ir pirmtiesības iegādāties VESTAX midi-kontrolieri, ko šobrīd lietoju setos!

VALDIS VASARNIEKS
Meistars uz visām lietām, aģentūras darbinieks, kurš krīzes dēļ pusgadu apguva jaunus projektu rakstīšanas noslēpumus Helsinkos. Valdis atgriežas Rīgā ceturtdien un "I Love You" notiks liela viņa sagaidīšanas ballīte. Nākamajā dienā Valdis pamodīsies, iedzers kefīru, noskurināsies, atcerēsies naktī redzēto sapni un dosies uz Jelgavu, kur būs vakara vadītājs un regulētājs...
Un jā, pēc mūsu šīs vasaras dēkām festiņos, stāstiem un alus malkošanas Helsinkos, es pēkšņi aptvēru, ka Valdis ir tāds draugs, kāds man ļoti, ļoti sen jau bijis nepieciešams!

4 komentāri: